SERVICEVOORWAARDEN
Contactgegevens van ons bedrijf: Vargyas Petfood Kft. (fiscaal nummer: 26616430-2-08, ondernemingsnummer: 08-09-03062, gemeentebelastingnummer: HU26616430, statistisch ondernemingsnummer: 26616430-4791-113-08). Telefoon: 06 20363 8371; e-mail: info@cricksydog.nl.
1. KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN OF RUILEN?
Hier vindt u alle informatie over het ruilen of retourneren van goederen.
2. KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de bestelling verzonden. Daarom kunnen er na bestelling geen wijzigingen meer worden aangebracht. Alle annuleringsverzoeken zullen zo snel mogelijk in behandeling worden genomen. Als de bestelling nog niet naar ons magazijn is verzonden, zullen we uw annulering indien mogelijk verwerken.
Alle e-mails met betrekking tot annuleringen moeten de titel “bestelling annuleren” hebben in het onderwerp van de e-mail. Vermeld uw volledige naam en ordernummer in de e-mail. Annuleringen die niet op deze manier zijn gemaakt, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
3. KAN IK MIJN ADRES WIJZIGEN?
Aangezien we alle bestellingen zo snel mogelijk verwerken en verzenden, kunnen we helaas geen adreswijzigingen accepteren nadat uw bestelling is geplaatst. Alle verzoeken om een adreswijziging worden echter zo snel mogelijk gecontroleerd. Als uw bestelling nog niet naar ons magazijn is verzonden, zullen we uw annulering indien mogelijk verwerken.
Alle e-mails met betrekking tot de adreswijziging moeten worden gemarkeerd met de titel “Adreswijziging” in het veld “Onderwerp” van de e-mail. Vermeld a.u.b. uw volledige naam, ordernummer en het nieuwe, correcte afleveradres in de e-mail. We zullen ons best doen om uw gegevens voor u bij te werken voordat uw bestelling wordt verzonden. E-mails met adreswijziging die niet op deze manier een titel hebben, kunnen niet worden verwerkt.
Als uw bestelling verloren gaat vanwege onvolledige of onjuiste adresgegevens, wordt deze helaas niet gerestitueerd. Als u een nieuwe levering wilt, moet u ervoor betalen. Als uw bestelling naar ons wordt geretourneerd vanwege onvolledige of onjuiste adresgegevens, kan deze worden terugbetaald. Als u een nieuwe levering wilt, moet u ervoor betalen.
4. KAN IK EEN PRODUCT TOEVOEGEN / VERWIJDEREN OF DE VERZENDMETHODE WIJZIGEN
Zodra de bestelling is geplaatst, kunnen we helaas de verzendmethode niet wijzigen of producten omruilen / toevoegen aan uw bestelling.
5. WAT GEBEURT ER ALS MIJN BESTELLING AAN DE LOKALE DOUANE IS?
Zodra uw bestelling door de douane is geïnspecteerd, is het de verantwoordelijkheid van de koper / klant om contact op te nemen met de lokale douane en de inklaring te regelen. Helaas kunnen we geen contact opnemen met douanebeambten of restitutieorders die door de lokale douane zijn geweigerd en naar ons zijn teruggestuurd. Indien nodig voegen wij bij elke bestelling alle benodigde douanepapieren toe.
6. VERZENDKOSTEN / VERZENDING
Als uw pakket door het lokale postkantoor is gemarkeerd als “bezorgd”, maar u de fysieke verzending nog niet hebt ontvangen, is het aan de klant om contact op te nemen met het lokale postkantoor om het probleem op te lossen. Als het lokale postkantoor en de klant het verschil niet kunnen oplossen, zijn we niet verplicht om de bestelling terug te betalen of opnieuw te verzenden. Uiteraard ondersteunen wij u om de situatie samen met u op te lossen.
7. BETALINGSMOGELIJKHEDEN VOOR HET BESTELDE PRODUCT
7.1 De klant heeft de keuze uit de volgende betalingsmogelijkheden:
OTP eenvoudig betalen
Onder rembours
7.1 Betaling via SimplePay
Ik ga ermee akkoord dat mijn persoonlijke gegevens die zijn opgeslagen op https://cricksydog.hu/ worden gebruikt door Vargyas Petfood Kft. (BTW-nummer: 26616430-2-08, uittreksel uit het handelsregister: 08-09-03062, BTW-nummer: HU26616430, statistisch nummer: 26616430-4791-113-08, locatie: 9330, Kapuvár, Osli u.16) naar OTP Mobil Kft. De gegevens die worden doorgegeven: achternaam, voornaam, land, telefoonnummer, e-mailadres. Doel van de gegevensoverdracht: klantenservice voor gebruikers, bevestiging van transacties en bescherming van gebruikers door fraudebewaking.
De herhaalde betaling met bankkaart (hierna “herhaalde betaling” genoemd) is een functie die Simplepay verzekert voor het accepteren van bankkaarten. Dit betekent dat in de toekomst nieuwe betalingen kunnen worden geïnitieerd met de gegevens die tijdens de registratietransactie zijn verstrekt, zonder dat de bankpasgegevens opnieuw hoeven te worden ingevoerd. De herhaalde betaling kan worden gedaan zonder de bijdrage (in dit geval gaat de koper akkoord met de herhaalde betaling tijdens de registratietransactie) of met de toestemming van de koper per geval.
De basis van de herhaalde betaling is dat de koper op de acceptatiepunten (webshop interface of SimplePay betalingsinterface) aangeeft dat hij de herhaalde betaling wil gebruiken. Het is belangrijk om te weten dat de bankkaartgegevens niet worden opgeslagen door SimplePay, maar door de kredietinstelling die verantwoordelijk is voor authenticatie in overeenstemming met de voorschriften van de kaartmaatschappij.
Let op (!): De opslag van de bankpasgegevens vindt plaats conform de voorschriften van de kaartmaatschappij. De bankkaartgegevens worden tijdens de registratietransactie door de authenticerende bank in het systeem opgeslagen. De bankkaartgegevens zijn niet toegankelijk voor de handelaar of voor Simplepay.
Er zijn twee mogelijkheden voor herhaalde betaling:
1. Eenmalige goedkeuring (terugkerend): Met deze optie gaat de koper tijdens de registratietransactie akkoord dat de dealer een herhaalde betaling voor de toekomstige bedragen zal initiëren. De koper gaat ermee akkoord dat zijn bankrekening regelmatig zal worden gedebiteerd met vooraf bepaalde bedragen.
2. Goedkeuring per geval (één klik): de koper moet de herhaalde transactie goedkeuren voor elke toekomstige betaling. Met deze optie is herhaalde betaling een gemaksfunctie voor de koper, die voorkomt dat hij in de toekomst voor elke betaling de bankkaartgegevens moet invoeren.
De koper wordt op de hoogte gebracht van de succesvolle betaling via de gebruikelijke bronnen voor conventionele bankkaartbetalingen. Gezien het feit dat bij herhaalde betaling met eenmalige goedkeuring de koper niet akkoord hoeft te gaan met de individuele transactie, aanvaardt SimplePay geen verantwoordelijkheid voor een door de handelaar ten onrechte of onrechtmatig geïnitieerde transactie. Bij foutief of illegaal geïnitieerde transacties moet de handelaar zijn verantwoordelijkheid nemen.
7.2 Bij levering onder rembours dient de volledige aankoopprijs contant aan de koerier te worden betaald bij ontvangst van de bestelde goederen.
8. PLAATS VAN JURISDICTIE
In het zakendoen met zakenmensen en publiekrechtelijke rechtspersonen is Salzburg de bevoegde rechtbank voor alle juridische geschillen over deze voorwaarden en individuele contracten die onder hun geldigheid zijn gesloten.
9. WIJZIGINGEN IN DE ALGEMENE VOORWAARDEN
Wij hebben het recht om deze Algemene Voorwaarden eenzijdig te wijzigen – voor zover deze zijn ingevoerd in de contractuele relatie met de klant – voor zover dit nodig is om latere gelijkwaardigheidsstoringen op te heffen of om ons aan te passen aan gewijzigde wettelijke of technische randvoorwaarden. Wij informeren de klant over een aanpassing door de inhoud van de gewijzigde regelgeving door te geven. De wijziging wordt onderdeel van het contract als de klant niet binnen zes weken na ontvangst van de kennisgeving van wijziging schriftelijk of in tekstvorm bezwaar maakt tegen opname in de contractuele relatie.
10. SCHEIDBAARHEIDSCLAUSULE
Mochten individuele bepalingen van het contract, waaronder deze bepalingen, geheel of gedeeltelijk onverbindend zijn of worden, of indien het contract een onvoorziene leemte bevat, blijft de geldigheid van de overige bepalingen of delen van dergelijke bepalingen onaangetast. In plaats van de ondoelmatige of ontbrekende bepalingen zijn de respectievelijke wettelijke voorschriften van toepassing.